آموزشی

چطور پیامک موثر ارسال کنیم

ارسال پیامک تبلیغاتی موثر
4.8
(53)

در دنیای امروز با وجود روش های تبلیغاتی نوین، دیگر کمتر کسی از راهکار های قدیمی برای معرفی شغل خود استفاده می کند. پیام رسان بر روی گوشی ها از همان ابتدا وجود داشت و رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی این نرم افزار هم از قابلیت های گسترده تری برخوردار شد ، استفاده از بازاریابی به کمک ارسال پیامک تبلیغاتی موثر علاوه بر جذب میزان بالای مخاطب، سبب صرفه جویی در وقت و هزینه افراد آگهی دهنده می شود.

درست است که امروزه شبکه های اجتماعی فراگیرتر شدند اما زمانی که بخواهید برای کار مهم اطلاع رسانی کنید و پیغامی را برسانید قطعا پیامک را ترجیح می دهید که سریعتر ارسال می شود و توجه مخاطب را بیشتر جلب می کند بازاریابی پیامکی موثرترین راه برای تبلیغات موثر است و رمز ماندگاری کسب و کار آن توجه مخاطب به پیامک ها و دریافت بازخورد بالا است.

البته در استفاده از سامانه پیامکی باید به نکاتی که در ادامه به آن می پردازیم توجه کنید.

برای اینکه از هر چه زودتر از امکانات پنل پیامکی رایگان بهین پیام بهره مند شوید میتوانید از طریق لینک ثبت نام رایگان به جمع خانواده ی ما بپیوندید.

نکات مهمی که در ارسال پیامک های تبلیغاتی باید به آن توجه کنید

سامانه ارسال پیامک بهین پیام با جمع آوری مجموعه ای از نکات مهم درباره پیامک تبلیغاتی موثر در کنار شماست تا با یکدیگر چالش های پیش رو را پشت سر بگذاریم.

هر چند ارسال پیامک تبلیغاتی به نظر کار ساده ای میاید، اما توجه نکردن به نکات ریزی در نگارش و ارسال آن نه تنها سبب عدم جذب مخاطب به اندازه کافی می شود، بلکه می تواند در عدم پیشرفت کار شما نیز تاثیر گذار باشد.
پس برای این که بتوانید مخاطبان زیادی را به وسیله سامانه پیامکی جذب کنید نکات زیر را رعایت کنید .

  • به کار بردن جملات کوتاه در پیام متنی

امروزه افراد قبل خواندن هر متنی با نگاه اجمالی به اندازه آن، تصمیم به خوندن یا نخوندن متن میگیرند. پس کمتر کسی پیدا می شود که متن های طولانی و بلند را برای خواندن انتخاب کند.
پیش از ارسال یک آگهی باید به جملات آگاهی کافی داشته باشید، جملاتی که در متن خود به کار می برید نه باید خیلی کوتاه و بدون معنی باشد، نه آنقدر بلند که مخاطب احساس کند داستان می خواند. شما با استفاده کردن از جمله هایی کوتاه اما تاثیر گذار می توانید با اضافه کردن مخاطبان زیادی سبب پیشرفت کار خود شوید.

  • قرار دادن مشخصات دقیق در آگهی

بدون شک دیدن آگهی هایی بدون نام و نشانی و مشخصات دقیق از اتفاقاتی است که خیلی از ما ها با آن برخورد داشتیم.

درج مشخصاتی از قبیل آدرس یا شماره تلفنی دقیق در ارسال پیامک تبلیغاتی از ملزوماتی است که فرد آگهی دهنده باید به آن توجه کند

تا در صورت رضایت مشتری بتواند به شما مراجعه کند.

در صورتی که در پیامک تبلیغاتی خود از این قبیل مشخصات استفاده نکنید، مخاطب بدون هیچ توجهی پیام ارسالی را پاک کرده و هرگز دنبال آن را هم نمیگیرد.
مشخصاتی از قبیل آدرس، شماره تلفن و حتی نشانی صفحات مجازی برای بالا بردن میزان بازدید از محصولات و..در پیامک تبلیغاتی شما حتما باید درج شود.

  • استفاده از پیامک هایی مرتبط با حرفه خود

گسترده تر شدن میزان قابلیت های پیام رسان ها سبب شده افراد بتوانند از سامانه پیامکی در ارتباط با حرفه خود برای عموم مردم استفاده کنند.
شما با در نظر گرفتن مواردی مثل گروه های سنی، شغل افراد، منطقه سکونت و جنسیت افراد در ارسال پیامک تبلیغاتی، این پیام را برای افراد مورد نظر و مرتبط با حیطه کاری خود بفرستید و از طرفی سبب صرفه جویی در میزان هزینه ها شوید.
برای مثال اگر در کارهای ساخت و ساز مشغول هستید

آگهی مورد نظر را فقط برای افرادی که در حیطه کاری شما فعالیت می کنند انتخاب و پیام مورد نظر را برای آن ها بفرستید. برای این کار می توانید از روش ارسال پیامک مشاغل استفاده کنید .

  • به کار بردن عباراتی وسوسه انگیز

افزون بر داشتن آگاهی نسبت به متن پیامک تبلیغاتی، شما ملزوم به استفاده از کلماتی جهت تشویق مخاطب به جذب او به سمت حرفه خود هستید. برای مثال یکی از شگرد های جذب مخاطب می تواند، صحبت راجب تخفیف و پیشنهاد های حراجی باشد.
البته از یاد نبرید که استفاده از کلمات ترغیب کننده باید متناسب با محصول شما باشد

یعنی فقط زمانی از این عبارات وسوسه انگیز استفاده کنید که واقعا وجود داشته باشند و فقط جنبه سرگرمی و وعده های دروغین نباشد.
برای مثال

اگر در متن آگهی خود از تخفیف کفش مشکی نام برده اید حتما باید آن محصول با همان میزان تخفیف داشته باشید ، تا علاوه بر جلب اعتماد مخاطب ، در صورت تبلیغات پیامکی مجدد با اشتیاق بیشتری جهت خرید به شما مراجعه کنند .

اس ام اس تبلیغاتی موثر
  • درج اسم و فامیل شخص گیرنده در متن پیام

ایجاد حس کنجکاوی در مخاطب با درج اسم و فامیل فرد در متن پیام آگهی برای جذب بیشتر مخاطب بسیار تاثیر گذار است. به کار بردن مشخصات فرد گیرنده باز خورد و جوابدهی میزان بالایی را دنبال خواهد داشت. شما با این کار می توانید میزان مخاطب بالایی را جذب کنید و سبب پیشرفت در حرفه خود شوید.

  • دقت در زمان ارسال آگهی

از نکات دیگر قابل توجه در ارسال پیامک تبلیغاتی توجه کافی به زمان ارسال آگهی است. فردی که آگهی می دهد، فرستادن آگهی خود را باید طبق یک جدول و بازه زمانی مشخصی انجام دهد تا مخاطب را خسته نکند.
برای مثال

ارسال آگهی به صورت روزانه در هفته ایراد دارد از این جهت که مخاطب فقط بعد از 1 یا 2 بار توجه، بعد از تکرار آن دیگر هیچ توجهی نمی کند؛ پس ارسال پیام ها باید طبق زمانبندی خاص و با فاصله زمانی مشخصی انجام شود.

  • تنوع در جملات متن ارسالی

از دیگر موارد قابل توجه در ارسال پیامک تبلیغاتی، نوشتن جملات متنوع در پیامک تبلیغاتی می باشد. برای مثال اگر قصد دارید یک ماه پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، باید از جمله های متنوعی استفاده کنید تا از تکراری شدن آن جلوگیری شود.
این جملات متنوع، می تواند این حس را در مخاطب ایجاد کند که پیامک جدیدی دریافت کرده و با کنجکاوی مجدد آن را بخواند. این تفاوت یا میتواند به صورت تغییر کلی جملات و یا ایجاد تنوع و جابه جایی در کلمات اتفاق بیفتد.

نباید های ضروری در ارسال پیام تبلیغاتی

ضرورت های تبلیغات پیامکی موثر
  • عدم استفاده از شماره های اعتباری

اغلب افرادی که از سامانه پیامکی برای بازاریابی استفاده می کنند، کمتر توجهی به عدم ارسال پیامک های تبلیغاتی خود با شماره های اعتباری و شخصی دارند.

با دیدن شماره اعتباری امکان دارد مخاطب اعتماد نکند و یا حتی با فکر مزاحم بودن آن شماره را مسدود کند. پس پیشنهاد ما به شما برای داشتن پیشرفت درشغل و جذب مخاطب بالا، استفاده از شماره اختصاصی در ارسال پیامک تبلیغاتی می باشد.

هم برای جلب اعتماد مخاطب و هم عدم تماس با شماره اعتباری از طرف گیرنده.

  • عدم وجود غلط های املایی

ایجاد حس تقلبی بودن آگهی ارسال شده از سوی مخاطب با داشتن غلط املایی در متن پیامک امکان دارد که اتفاق بیفتد. از طرفی مخاطب با مورد قضاوت قرار دادن شغل و صاحب آن، با خواندن آگهی در صورتی که دارای غلط املایی نباشد سبب می شود که نشان دهد فرد برای نگارش متن آگهی خود وقت گذاشته است.

  • عدم استفاده از حروف انگلیسی

درست است که اکثر افراد از تلفن همراه های پیشرفته استفاده می کنند؛

اما باز هم کسانی هستند که نتوانند متن های ارسالی که حروف انگلیسی دارند را ترجمه کنند.

پس شما برای اینکه بتوانید مفهوم پیام خود را به درستی به مخاطب انتقال دهید و متن شما برای عموم افراد قابل خواندن باشد، ملزم به استفاده از متون فارسی و نوشته هایی خوانا و روان می باشید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی سامانه پیامکی بهین پیام میتوانید از طریق شماره ی زیر با ما در ارتباط باشید.

02191012767

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد رای 53

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

2 دیدگاه ها

  • جعفرزاده می گوید:

    سلام
    ببخشید امکان داره 1 بار با تعداد زیاد مثلا 20000 هزار پیامک از پنل اس ام اس ارسال کنم ؟!

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام
      بله
      کاربرد پنل اس ام اس ارسال پیامک های انبوه در کسری از ثانیه است و این یکی از کاربرد های اصلی سامانه پیامکی بهین پیام است .
      جهت دریافت مشاوره رایگان و انتخاب موثر ترین روش ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره تلفن 01135102010 تماس حاصل فرمایید .

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود