بلاگ

تاثیر پنل اس ام اس در جذب گردشگر

پنل اس ام اس و جذب گردشگر
4.9
(56)

همانطور که می دانید، امروزه گردشگری جزء یکی از صنعت های مهم در تمامی نقاط جهان محسوب می شود و کشور ها سعی می کنند تا این صنعت را گسترده تر کنند و از مزایای آن بهره مند گردند،بنابراین امروز در کنار شما هستیم تا درباره ی تاثیر گذاری پنل اس ام اس در جذب گردشگر صحبت کنیم.

راه های متفاوت و متنوعی برای جذب گردشگران وجود دارد که هر کدام مزایا و معایبی را دارا می باشند، یکی از این راه ها پنل اس ام اس مخابرات است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و در دست داشتن تلفن های همراه و هوشمند که اکثریت افراد از آن به طور مداوم استفاده می نمایند، می توان تبلیغات برای تور های گردشگری و جذب توریست ها را از طریق پنل پیامک انبوه انجام داد که بسیار تاثیر گذار تلقی می شود.

شاید برخی از افراد با خود فکر کنند که تبلیغات تاثیری بر جذب گردشگر ندارد،؛ اما باید بگوییم که این تصوری بسیار نادرست می باشد.

زیرا هر صنعتی در جهان نیازمند تبلیغات هدفمند و اصولی است تا بتواند از طریق آن گسترده تر شود و خود را به عموم مردم نشان دهد.

حال اگر می خواهید با پنل های اس ام اس و تاثیرات آن ها در صنعت گردشگری بیشتر آشنا شوید، به شما پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مقاله با ما همراه بمانید.

برای آنکه هر چه زودتر از امکانات رایگان سامانه پیامکی بهره مند شوید،میتوانید پس از تست ارسال پیامک رایگان به جمع خانواده بهین پیام ملحق شوید.

چگونگی تاثیر پنل های اس ام اس بر جذب توریست ها و گردشگران

همانطور که می دانید، کسانی که تور های مسافرتی و یا آژانس های گردشگری دارند، برای جذب گردشگران می بایست یک بازاریابی اصولی داشته باشند که این بازار یابی می تواند از طریق شبکه های اجتماعی و اینترنت، پنل های اس ام اس و… باشد.

شاید برخی از افراد با خود تصور کنند که بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی تاثیر گذار تر خواهد بود، اما این تصوری غلط می باشد که در ذهن اکثریت افراد جا افتاده است.

شبکه های اجتماعی با آن که کاربران بسیاری را به خود اختصاص داده، اما هنوز تمامی مردم جامعه به دلایل مختلف به آن دسترسی ندارند و نمی توان یک بازار یابی موفق را در آن انجام داد.

طبق تحقیقات صورت گرفته توسط محققان، بازاریابی در پنل اس ام اس بسیار موفق تر از شبکه های اجتماعی بوده است، زیرا تمامی افراد به آن دسترسی دارند.

شما می توانید با تنظیم پیامک های مناسب برای گردشگران و یا عموم افراد ارسال پیامک منطقه ای انبوه داشته باشید و مطمئن باشید که بازخورد مثبتی را از آن ها خواهید گرفت.

حال اگر می خواهید با کاربرد سامانه پیامکی بیش تر آشنا شوید، کافی است با ما را در ادامه این مقاله همراهی نمایید.

دریافت پنل اس ام اس

برای شروع تبلیغات پیامکی فرم ثبت نام را تکمیل کنید👇

قبلا عضو شدم
پنل پیامکی و جذب گردشگران

کاربرد ها و مزیت های استفاده از پنل های اس ام اس برای جذب گردشگران

همانطور که گفتیم بازاریابی از هر طریقی که انجام گیرد، دارای مزایا و معایبی است که البته معایب پنل های اس ام اس بسیار کم و ناچیز بوده و در مقابل دارای مزیت های فراوانی است که در ادامه مقاله آن ها را شرح خواهیم داد.

ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت منطقه ای

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای یکی از کاربرد های بی نظیر در پنل های اس ام اس است که افراد بسیاری برای بازاریابی خود از آن استفاده می نمایند.

این روش بسیار ایده آل بوده، در واقع با این ویژگی شما می توانید به تمام افرادی که شماره هایشان در آن منطقه ثبت گردیده است پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید که این موضوع سبب می شود تا دیگر هزینه های اضافی را متحمل نشوید.

تفکیک مخاطبان در پنل های اس ام اس

از دیگر مزیت های پنل های اس ام می توان به تفکیک مخاطبان اشاره نمود.

بدین صورت که شما می توانید افرادی که برای صنف کاریتان مناسب هستند پیدا کنید و تنها به آن ها ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشید..

با این قابلیت شما دیگر لازم نیست به عموم افراد پیامک ارسال کنید و هزینه های هنگفتی را متحمل شوید، بلکه می توانید با یافتن افراد گردشگر تنها هزینه ناچیزی را بپردازید و به آن ها پیامک خود را ارسال نمایید.

ارسال پیامک تبلیغاتی به روش انبوه

یکی دیگر از مزیت هایی که این پنل های اس ام اس برای مخاطبان خود به وجود آورده اند، ارسال پیامک تبلیغاتی به روش انبوه است.

برخی از آژانس های مسافرتی شرایط تور هایشان به صورتی است که می توانند از تمامی نقاط گردشگر جذب نمایند.

این افراد می توانند با انتخاب ارسال پیامک انبوه، اس ام اس تبلیغاتی خود را به عموم مردم ارسال کنند و توقع بازخورد بسیار مثبتی را داشته باشند.

در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را با مزیت های پنل های اس ام اس آشنا نماییم، شما می توانید با استفاده از این پنل ها با توجه به نیاز خود، پیامک های مناسبی را برای کسب و کار خود به مخاطبانتان ارسال کنید و باز خورد های بسیار مثبتی را شاهد باشید.

مزیت پنل اس ام اس

بازاریابی و تبلیغات از طریق پنل های اس ام اس به چه افرادی توصیه می شود؟

همانطور که چندی قبل ذکر شد، بازاریابی و تبلیغات برای تمامی صنف ها توصیه می گردد، اما ممکن است برخی از افراد به تازگی آژانس و یا تور های مسافرتی را برای خود تاسیس کرده و نیازمند گردشگران و توریست های بیشتری برای تور های خود باشند.

این افراد برای جذب گردشگر در مجموعه خود، نیازمند پنل های اس ام اس هستند. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید به شما توصیه می کنیم تا یک پیامک مناسب جهت تبلیغ و معرفی مجموعه خود تنظیم کنید و آن را به صورت انبوه و یا منطقه ای به گردشگران ارسال نمایید تا پیشرقت خود را در مدت زمان اندکی شاهد باشید.

لازم به ذکر است که شما با تبلیغات از طریق پنل های پیامکی می توانید با صرف هزینه بسیار اندکی، بازخورد مثبتی را شاهد باشید.

در این قسمت از مقاله سعی نمودیم تا شما را با تاثیرات و مزایای پنل های اس ام اس آشنا نماییم، امیدواریم با خواندن این مقاله و استفاده از پنل پیامکی رایگان و ارسال پیامک یک بازاریابی موفق را تجربه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تیم فروش و پشتیبانی میتوانید با شماره ی زیر در ارتباط باشید.

02191012767

آیا این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد رای 56

هنوز کسی امتیاز نداده ، شما اولین نفر باشید!

4 دیدگاه ها

  • گردشگری البرز می گوید:

    سلام
    چطور میتونیم برای جذب گردشگر و توریست پنل اس ام اس خریداری کنیم ؟

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام
      برای اینکار شما می تونید از روش های تبلیغاتی ای که در پنل اس ام اس بهین پیام قرار گرفته استفاده کنید . از جمله این امکانات :
      ارسال پیامک منطقه ای بر اساس شهر و استان
      ارسال پیامک LBS همراه اول
      ارسال پیامک به مشاغل
      ارسال پیامک به BTS ایرانسل
      و …

  • حامد فهیمی می گوید:

    سلام وقتتون بخیر
    سامانه پیامکی شما چه امکاناتی برای ارسال پیامک برای جذب گردشگر و توریست داره ممنون میشم کمی راجع به امکانات پنل پیامکیتون صحبت کنین
    مرسی

    • سامانه پیامک بهین پیام می گوید:

      سلام
      یکی از روش های ارسال پیامک جذاب و موثر در حوزه گردشگری ، ارسال پیامک LBS است . در این روش شما می تونید به کسانی که وارد فرودگاه شهر یا استان شما میشن بصورت زنده لحظه ای پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید .

یک دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارسال پیامک تست

جهت ارسال پیامک تست ، شماره تلفن خود را وارد نمایید
درخواست شما با موفقیت ثبت گردید !
متاسفانه خطایی رخ داده ، دوباره امتحان کنید !
ثبت نام
ورود